Weeeey massa saker gjorda idag!

Jag trodde aldrig jag skulle hinna med allt jag skulle göra, men jo det gjorde jag :D jag var hemma halv 1 och då åkte jag och tog blodprover och efter det till Jesse och Agassi och motionerade båda två!
Sen skulle jag ha lektion för Fanny och inez uppe på borgby och fy vad kallt det var då! Och efter de va det bara tjejen att ta hand om kvar och eftersom att hon gick så himlans bra igår så fick hon vila idag. Hade lyx middag med pappa och käka på Tiger! (y)
Ingen krog ikväll för jag har så ont i halsen :( hoppas att det känns bättre imorgon då det är fullt upp hela den dagen också...
XOXO


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0