Uppdatering om vad som händer

Ser att jag inte skrivit på jätte länge men ska uppdatera liite. Sen sist kan jag ju säga att jag har en till D-ponny som jag ska träna och tävla upp och sedan sälja. Underbar är hon! Super cool osv. Har endast haft henne 2mån men vi tävlar 90cm och 2 placeringar. Idag skulle jag hoppat henne lite men med turen som jag har hade hon självklart tappat en sko, så ingen ridning på henne idag..
Imorgon kommer en tjej som ska titta på henne så vi håller tummarna!
Klippte Agassi idag och jäklar vad pigg han blev. Busa hela slingan ;) han har en provridning på måndag. Jesse skrittas som varje dag men hoppas han blir fräsch snart min lilla prins!
Nästa tävling (om hästarna finns kvar) blir på Sigtuna där "tjejen" ska gå 90cm & 1m :) - hoppas jag uppdaterar senare om hur det går ;)


Bild på Shayenne <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0