Ledig imorgon!

Visningen gick bättre än förväntat, flickan som red hade jätte mjuk och fin hand som tjejen verkade trivas med :) hon vart väldigt pigg på hinder men flickan verkade tycka det var kul. Men när jag skulle hoppa upp och visa tjejen så kom jag inte upp först... Super pinsamt, har aldrig hänt innan! Tur att det inte är ett sånt stort problem :)
Red Agassi bus också, trimmade lite på han eftersom att spekulant kommer imorgon till både tjejen och Agassi :)

Och till sist tro det eller ej men jag tog mig i kragen (eller Elin gjorde nog det) och åkte till gymmet och kötta! Kommer inte kunna gå imorgon men skönt nu när man ligger i sängen helt slut.
Hann inte plugga som jag hade tänkt mig så får kolla igenom snabbt allt som ska göras i veckan imorgon kväll ...
Har dessutom ovanligt mycket den här veckan:

Tisdag: psykologi- läsa i boken

Onsdag: matte B- ligga på s. 40 (har inte öppnat boken än)

Torsdag: int. Ekonomi prov
Franska prov

Fredag: engelska essay inlämnad
- har säkert glömt nåt (tänk på att jag har tre hästar också att ta hand om varje dag:/ )

Live the life you love! :*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0