Tagga Lurboooo

Idag har varit en kaos dag! Va uppe 8 i stallet...
Jessy: promenerade mamma med lite överallt medans jag red min lilla prins Agassi: red först ut ett varv på slingan och sedan på Karins ridbana och övade på att byta galopp över en bom, vilket han har jätte svårt för i höger galopp... Men måste skryta om att han är så stadig och fin i alla gångarter nu så är lite extra stolt nu när jag visar upp honom :).
Hade sedan ridlektioner för Alma, inez och Fanny, det gick super det med!
L.A: är Englas nya B-ponny hingst som jag skulle motionera, passade på att känna lite hur han var och han var väldigt pigg och framåt men orkade dock inte hålla galoppen för länge, men super trevlig var han! Verkligen ett framtidslöfte!
Shayenne: fick ridas ut och bli av med lite energi eftersom att det är min livs sista ponnytävling imorgon! Sorgligt faktiskt! Red henne inte så länge men väldigt intensivt. Fin och het som vanligt! :)
Marcellino: som är Matildas 6-åriga D-ponny red jag lite på banan och han var också super fin! Kul att prova lite olika ponnyer. Trodde "Lino" skulle vara lite seg men nejnej! Han var väldigt framåt. Så jag har ändrat uppfattning lite, Marcellino ser segare ut än vad han är och Pencez är segare än han ser ut. (Absolut inget negativt, båda två är pigga och super härliga att rida). Bra jobb du har gjort Matilda.
På kvällen åkte jag iväg på tjejmiddag hos "Berra" - Linda, jätte mysigt och trevligt men sen skulle dom ut på krogen så jag drog hem.

Längtar tills starten imorgon! Ska bli sjukt kul!
Nej nu sticks det i mina ögon för att jag är så trött så natti natti! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0