Resultat

Gick väl sådär, i första klassen utesluten för att det var något konstigt vid utgångarna så hon ville inte hoppa ifrån den, hon hoppade som en gud på allt och det kändes som att där hon stannade uppfattade hon aldrig att hon skulle hoppa utan hon hade fullt fokus på hästarna vid utgången...
I nästa klass hoppade hon lika väl och hur bra som helst! Denna runda hade jag satt på mig sporrarna och det vart mkt bättre, passade henne på alla svårigheter och det var inga som helst problem, men där jag egentligen ska göra en omhoppningssväng struntar jag i att göra det utan tänkte rida mer "säkert" så jag tar en lång väg och då måste hon passera utgången vilken jag inte tänkte på och då passade jag inte henne tillräckligt... Så hon hade ingen bjudning (minsta räcket på hela banan) sen till sista hindret som var en stor oxer snuddar hon med bakbenen så den åker ner... Alltså 9 fel, men det kändes inte så dumt om man tänker efter att det var debut.
Funderar även på att anmäla till södertörn ;).
En tjej ska komma och provrida i veckan så vi får se vad dom bestämmer sig för.
<3
Bild underifrån = as gullig.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0