Matten inställd= slutat

Hann inte göra nåt inlägg igår men tänkte vara duktig och kanske till och med göra två inlägg idag då ;)
Igår red jag Agassi innan skolan och gick med Jessy, tänkte sedan åka och rida shayenne efter skolan men det hann jag såklart inte med min planering... Käkade sen middag inne i stan med Johanna och Elin och testade sushi igen. Åt 5 bitar vilket är rekord! Äntligen tycker jag att det är gott ! :)
Nu ska jag hem och byta om och sedan åka och rida shayenne, lär bli på ridbanan och trimma :)

Idag var det onödigt att vara i skolan tycker jag eftersom att jag åkte dit mest för att det var matte men självklart var den inställd -.- så hade företags ekonomi B och nu sitter jag här på tåget. Måste fundera ut något nytt projektarbete också för dom i min grupp vill åka till Afrika (?). Har inte pengar/tid för det så tänkte komma på nåt annat kul fort!

Kolla vad duktig jag är som åt sushi <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0