Jag glömde inte uppdatera...

Jag blev akut dålig igår kväll efter träningen så det var därför jag inte skrev hur det gick... Det var bomträning och det är precis vad jag och Agassi behöver. Han var helt sjöblöt efter träningen! Jag kan väl säga att jag red som skit hela träningen för mitt dubbelseende gjorde att jag inte såg några avstånd... Kunde inte ens ta bilen hem från stallet så jag fick åka med mamma.
Men nu måste jag börja träna mer med bara bommar! För när jag tar i honom för att lägga ett avstånd så händer ingenting, han kör på som om jag inte satt där. Men nu vet jag iaf hur jag ska fortsätta :)
Ska åka till stallet alldeles strax så ska både Jessy och Agassi få gå ett varv på slingan. Sen blire jobba med mina söta små elever! ;)
Bild på mami och Agassi <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0