Älskade ponny

Idag var jag tidigt uppe! Var klar hos Shayenne klockan 10 och då hade jag till och med ridit. Red ut på henne och hade tänkt galoppera en hel den men hon var så himla het så allt gick ut på att få henne lugnt, även denna dag...
Så när hon vart het så stannade jag i typ 10sek och det var inte heller så enkelt ;) haha nej men hon vart trött för att hon fick tänka så mycket, stackarn.
Sen åkte vi iväg med Agassi till Fornboda vilket var det värsta stället jag varit på! Betyg 1 av 10! Hur många som helst på framhoppningen och allt var kaos. Hoppade knappt fram men inne på banan sköter Agassi sig som vanligt och hoppar super språng men det var väldigt vingligt, man känner verkligen att det var länge sen vi var igång. Men ska hålla igång honom hela vintern så att vi kan starta 110 i vår.
Och nu till det ni alla har väntat på (eller?) har hon pluggat eller inte? Jo det har jag men jag kom inte igång före 6 så jag är inte helt klar med inlämningen men jag och mamma jobbar på den ;) haha, målet är att jag ska skicka in den ikväll iaf.

Imorgon upp tidigt och rida alla och sen hem och plugga till psykologi provet som är på tisdag! Sen börjar jag jobba klockan 15.00.
Nu fortsättning av plugg sen natti <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0