Alla hästar klara

Var uppe klockan 8 och åkte till stallet vid 9 och kom precis hem! Har tagit hand om 4 hästar och imorgon har jag 5...
Agassi: red jag först med Malin och körde lite kondis träning. Super snäll och fin va han och behövde knappt göra något :).
Jessy: sedan och gick i 30min tsm med Hanna. Känns bra att jag också fick gå och röra på mig.
Pencez: Matildas fina c-ponny som är otroligt fin och rolig och rida! Eftersom att jag är lite för stor för honom så arbetade jag honom i jätte låg form! Han va jätte lugn vilket jag inte trodde eftersom att han ser så överladdad ut hela tiden men jäklar vad fin han är! Ska rida honom något mer innan Matilda kommer hem från Dubai!
Shayenne: fick bli sist och hon va jätte fin för att ha vilat! Det var dock väldigt svårt/jobbigt att rida på volten eftersom att det var några som hade hoppträning samtidigt (kaos hoppning).
Nu har vi fått gäster och ska käka!
<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0