Nu hoppas jag allt lugnat sig

Jag kände att det var väldigt stressigt med skola, jobbet och alla ponnyer så jag var tvungen att ta en liten paus men nu tror jag allt ska vara som vanligt igen. Hästarna har fått blivit avställda tills nästa vecka då mamma och jag får bättre möjligheter att åka till ridhus. Vågar inte rida till ridhuset eftersom att vi har massa trafik på den vägen. I helgen får shayenne gå i ridhus iaf och Jessy ska på återbesök på kliniken, spännande! Hade tänkt röra mig till stallet så fort som möjligt och sedan skriva klart min religion uppsats.


Kommentarer
Eva-Lis

Jag hoppas verkligen att det har lugnat sig för dig.
Är det tävlingar även vintertid? Antagligen en dum fråga från någon som inte vet så mycket.
Kram

2012-12-08 22:41:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0