Tre hästar klara

Igår kväll va jag med underbara Jenny så det blev inget kvällsinlägg ;) men nu har jag ridit tre hästar och ätit på donken :)) så nu ska jag ta de lugnt ett tag... Måste köpa lite grejer inför tävlingen imorgon.

Red ut på Jessy med Jennifer idag och han var väldigt hoppig och rädd men vääldigt fin!

Trimmade mojje lite på banan inför imorgon och hoppade några små hinder och han va het och låg på hindrena väldigt bra, så de går nog bra imorgon :)

Red lite bommar idag på agassi och han blev ganska stark.. Men han var väldigt fin i traven idag och jobbade fint vilket han inte gjorde i galoppen...

Juste idag släppte vi ihop mina pojkar i hagen och dom skötte sig super bra :)
<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0