Träning ikväll!!

Ikväll ska jag hoppträna min pärla, senast jag gjorde de va ca. 8-9månader sedan :) snacka om galet taggad!
Skriver lite snabba mål till 2012.

Jessy
Kvala msv A även starta, rida i eliten och vara stabil i msv B.
Starta LAP1 dressyr, kvala enstjärnig fälttävlan.

Agassi
Starta LA och vara nolla, försöka kvala msvb samt rida div 1 :)
Tävla LA dressyr, tävla 90 i fälttävlan.

Moy Shamu
Om jag får fortsätta tävla honom vill säga. Vore det kul att fortsätta att plocka rosetter och starta LB, rida div 2 och tävla LA dressyr :)

Sen är målet att köpa stor häst också ;)
Vi får se hur målen blir uppnådda :) <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0