Skit humör!

Min dag har varit helt okej fram till hoppträningen skulle börja då en Ove Sundberg kom fram och börja knäppa sig! Gaaah fick damp, så hela min träning red jag och störde mig på att ove stod i mitten och kolla på...
Är fortfarande så sur att jag inte vet vad jag ska ta mig till!!!!

Jesse fick vila idag och Hedda tog hand om Agassi och jag hopptränade mojje. Han var super duktig och jobbade jätte bra så nu taggar vi till söndag! Det kommer bli hur bra som helst :))) va på sjukhuset idag också och de va inget fel på skelettet men hade stora och många muskelknutar som gjorde as ont! Så nu blire massage...
ha de gott! <3

Blir en ganska dålig bild på Mojje :p


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0