Taggar för skola imorgon ;D

Imorse var jag hos läkaren och kollade ögonen som inte ändrats ett dugg :( I vanliga fall så brukar ögonen "växa tillbaka" efter någon vecka men nu har de gått 7 veckor så känns som man har tappat hoppet lite..
Men dom vill inte säga än att det är permanent för de gör man efter ca ett år .. :/
Hur f*n ska jag kunna tävla ??
aja hoppas på de bästa..
Har tröstätit donken idag och var ganska nyss i stallet där hästen höll på att trampa ihjäl celine -.-  Jesse hatar att gå i sin "lilla" hage men kommer typ låta han gå där hela tiden sen bara för att han inte ska kunna springa sönder sig :P

Nu håller jag på att fixa musik på en CD för jag ska ha den sen varje dag när jag ligger på strålningen, blir ju tråkigt om det är helt tyst lixom... 

Taggar till skolan nu imorgon eftersom att de är svenska :D jätte kul att träffa alla verkligen!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0