Träningsvärk

Om blogg.se fortsätter krångla lägger jag ner de här med att blogga, den gör mig galen och vill slå sönder datorn fast de inte är den jag ska bli arg på.. knas!
Men hur som helst är jag hemma från skolan och har varit hemma jätte länge!
Skrev nationella proven idag ju och det gick väl sådär, jag får lyssna på hörförståelsen fler ggr men jag orkade verkligen inte sitta kvar, så nu hoppas på G :P
ska bort ikväll, men hoppas på en DHW iaf ;) helt beroende...
Just när man inte har tillgång till sin ponny så blir man ju såklart jätte sugen på att rida -.-
men vet inte om jag skulle kunna för har en hemst träningsvärk efter mina 2km, hahah så himla otränad men tror jag ska försöka mig på 2 till imorgon :P
Nej nu skrev jag inget nödvändigt men de lättade på mitt samvete genom att blogga ;)

Juste läkaren imorgon, kolla ögonen så håll tummarna på att jag slipper operation! <3


kom hem från skästa unge! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0