Tisdag med DHW! :D

Nu är det chill framför tv resten av kvällen!
Har varit med Celine till djuraffären och köpt en bur till henne som hon gärna ligger i (y), så idag var första gången hon gick i koppel och hon var jätte duktig och bet inte i kopplet alls :) haha men däremot bilåkningen ett större problem eftersom att hon har liiite svårt att sitta still ;) men efter den åkturen sov hon hur länge som helst när vi kom hem.
Mot eftermiddagen åkte jag till stallet och red på volten, men de blev en liten besvikelse för det gjorde ont i nacken samt ryggen så vet inte om jag ska träna upp de som gör ont eller vila...?
Fick även veta att vi har engelska nationella imorgon (engelska är ju mitt ämne jag ska kosentrera mig på) så det blir att ge det ett försök iaf då jag inte har nåt att förlora eftersom att jag inte har nåt betyg i ämnet :( .
Men ska bli jätte kul!
Har även suttit hundvakt och träffat mina bästa vänner, Hanna och Julia ! :D
Har mått bra för övrigt så då är jag glad :) <3



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0