Stallet vare :D

Var i skolan idag och hade de bra, god lunch osv. Innan skolan åkte jag till sjukhuset och gjorde strålningen så allt var klart :) Så sista timmen var svår att vara vaken då strålningen påvärkar mer än jag trott, sover as mkt!
Har varit i stallet med bästa vän där jag fick låna Julias fina häst Felicia, tror nästan de är bättre att rida stora hästar än ponnyer för idag gjorde det bara liiiite ont i svanken att rida. Men stog ut helt klart! Så nu Julia ska jag smöra för dig som du aldrig sett förr, för jag ska få låna den där pärlan! ;) Men min vecka har varit lite blandad, har ibland mått jätte bra men också dåligt, mår nu för tiden sämre på morgonen så jag har fått lite tabletter jag ska prova nu då :) På lördag ska jag åka och kolla på en ponny jag är intresserad av som ska tävla, och sen eventuellt på söndag provrida den :) Längtar!!! :D Imorgon blir det att mysa med min söta vän Johanna W!! :D

Nu känns allt stå stilla igen om de inte vore för hästarna som verkligen lyser upp mitt LIV! resten är tungt, skriver av mig lite här för då kanske jag slipper få fråger om just de, så skulle inte hästarna finnas skulle jag bokstavligen tycka att mitt liv sög! (har även underbara vänner som stöttat mig genom dehär.. all kärlek till er!)



Lånade bilden av Louise Williamsson
De här är ponnyn vi ska titta på Mr. Amadeuz, Så himla fin!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0