Nytt rekord efter operation :D

Skull skriva lite om Jesse som är kung! Jag hoppade 55cm i fredags :D och det känns som att det inte är några problem alls! svårt att komma rätt bara så de ser lite knasigt ut på bilderna, men jag vet att jag är sämre än vanligt..
Men vilken skillnad det är att rida nu några veckor efter när man fått upp balansen mer, kan nu stå i lättsits utan stöd eller nåt :) Lite stolt faktiskt!
 Sen igår i söndags så tävlade älsklingen med Matilda och var nolla i alla klasser och vann stil bedömningen i L:Bn :D !! Nu längtar jag till min tävling som ligger i Juni, får se om jag tar nåt sista helgen i Maj :)

På kvällen i fredags hade vi ett litet överraskningskalas för Johanna som fyllde 17 :) Det var as trevligt, härligt folk där och vi satt och snackade i flera timmar! Åkte hem ganska tidigt för skulle upp i tid på lördagen eftersom att Johan fyllde år och sen Valborg men måste ju vila emellan så jag skulle orka allt.. Men redan vid 1 så blev jag jätte dålig så åkte hem och hoppade över hela valborgskvällen :( hoppade i säng för att bli friskare fort så man kunde kolla på Jesse och sedan vara med och hämta valpen :P

På morgonen till söndagen så mådde jag så mkt bättre så jag kunde följa med på allt jag ville :D




Kommentarer
hanna

AAa det finns ingen så grym som du hjärtat, man blir lite stolt! :')

2011-05-02 15:19:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0