Mår inte bra när pärlan inte mår bra...



HerreJesus! ligger i sängen nu och har tusen tankar... Åker med min ögonsten till kliniken imorgon då han har fått tillbaka nåt på vänster fram :( Hoppas att vi hittar vad det är den här gången eftersom att jag känt att kan inte riktigt blivit frisk sen senaste gången..
Han är den finaste jag äger och jag kommer göra allt för att han ska bli bra, all den tid han behöver!
nej fy nu börjar jag böla så över till annat.

Igår kväll var jag hemma hos Wiman och de va nice, trvligt folk osv.
Hade inge huvudvärk på hela dagen och knappt nått idag heller så det känns riktigt bra!
Idag kom några släktingar över på grillunch, alltid lika mysigt när dom är här.

Nej nu ligger jag och grubblar alldeles för mycket över morgon dagen, uppdaterar fort om allt går bra!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0