Lycka! typ...

Min prins mår typ bra, han hade "bara" en blödning i hoven så nu får han vila tills han är helt frisk, så det känns bra :) Har lite smått börjat kolla lite på en till ponny för ni förstår inte hur bra jag mår just nu!! :D ska ta vara på tillfället kanske men har inte haft huvudvärk på 3dagar :o och jag var till och med ute och sprang 2km med lilla syster och jag erkänner att jag har sämsta kondisen men nu fan ska jag bli snabb ;)
(vann över Saga) :D
Min träning på häst kommer nu framöver vara på små b-ponnyer ;) KUL! :D
Idag var egentligen min "skoldag" som jag missade :( MEN hörde att vi har nationella prov i Engelska som fortfarande är mitt ämne, så de blir skola imorgon istället :D Har lite problem hur jag skulle komma till skolan imorgon så snälla hannsuv

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0