Liiite nervös kanske...

idag har varit chill dag, dåligt väder, laddat hockey VM mm. Lilla Julia kom dessutom på besök :) De e lite mysigt att sitta inne när de regnar :)

aja nu gör jag sista minuter sakerna inför strålningen imorgon.. laddar med lite musik osv. är faktiskt ganska nervör eftersom att jag inte vet vad jag ska förvänta mig.. får också se om jag hinner till skolan efter och sen är de blodprover som gäller... får se hur de går.. tänkte lägga upp bild sen på maskinen jag kommer ligga i som är gigantisk!
 Måste även skriva att min hund är farlig bits som en jag vet inte vad!



Här är hunden iaf :)

<33


Kommentarer
Favorit faster

Hoppas det gått bra idag, har tänkt på dig.

2011-05-16 17:51:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0