Inget ovanligt har hänt

Har faktiskt inte gjort så mkt dom här dagarna... Man känner för första gången på flera månader nu att det är helg :) ingen stråning på helger ju :D får se hur jag mår när jag vaknar när jag inte strålats.
Har idag kollat på ponnyn jag skrev om som skulle tävla och han var verkligen super fin! nolla sin andra L:A ! Grattis!

Red själv också idag på en c-ponny och de va kul!
Ska bli så härligt sen att komma upp på min bebis sen också och komma igång med tävlandet :P

Imorgon blir de inte att göra så mkt hoppas jag, ska bara kolla hur världens bästa ponny mår i benet och sen hem och sova ;) Skola på måndag :)

Juste har beställt balklänning och avslutnings klänning från nelly så längtar att se hur dom sitter!


Jag på Julias Felicia :)


Celine fick också besök ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0