Hejhejhej :)

Har inte haft nåt att blogga om riktigt så la de lite åt sidan då... Men nu har iaf mina klänningar kommit :D
Och igår red jag Felicia hon va super fin och jag hoppade en sockerbit,hihi och de gick typ bättre än när jag hoppade Jesse.. Men kan bero på att jag blivit mer stabil också förutom synen då. Hoppas den kommer snart!!
Juste jag var i stallet helt själv igår och fixade allt åt bebis. Har hunnit vara där idag på morgonen också och kolla om han va helt frisk men nej tyvärr.. :( Aja bara att vänta ut... "får" ju en till snart så hoppas jag kommer igång snart iaf :)

Nu väntar jag lite på att åka till sjukhuet för ska först stålas och sen har jag läkarbesök för att kolla saker som jag tycker att dom kan ringa om ist för dom är alltid sena och sen när man väl är inne så frågar dom bara om hur de går mm. lite onödigt tkr jag..

Juste min älskadeunderbarabästa kusin Elin har skrivit vääärldens finaste text om mig i hennes "boken om mig" och jag blev jätte rörd och grät.. (läste även hela boken och måste få säga att hon är grym på att skriva) - förlåt om du inte ville de :$

Skola imorgon, kollar film på den lektionen men chill ju.


Vill utomlands med den här bästa bruuuden! <3

Kommentarer
Favorit faster

Visst är hon bra den där Elin att skriva men hon skriver från sitt hjärta och där finns du, vickan! Det är så roligt att ni har en sån bra kontakt, det värmer ! Stor kram på er båda favorit faster /mamma

2011-05-25 21:14:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0