En huvudvärks dag...

Usch vaknade 2 inatt med en fruktansvärd huvudvärk, igen.. Tog smärtstillande och somna om. Vaknar vid 8 med lite mindre huvudvärk men fortfarande ap ont! tar mer smärtstillande och lägger mig i soffan, och mår bra ett ganska långt tag :) Men låg hemma och tog det lugnt och struntade i skolan och provet.. var ju ganska duktig igår som var i skolan hela dagen och skrev ju som sagt natioella ;)
Igår tränade ju Jesse och då såg det liiite ut som han markerade så åkte upp och kollade honom med familjen Navrén, men innan vi åkte tog jag lite mer smärtstillande för huvudvärken.
Bajs så markerade Jesse på vänster fram (tur i oturen att de va just nu om man tänker på att jag inte heller är riktigt i fas).
Tänkte lägga mina sparpengar på en helgenomgång på ponnyn och inte bara snabbt bota utan se hur hela hästen ser ut!
Åkte efter stallet och köpte en pizza, MUMS!

Alla swfrk ryttare åkte ner till Gotland idag så LYCKA TILL tjejer och vinn!! ;)
Imorgon blir det stallet med Mia och då ska jag rida Turelus :D får nämnligen rida han nu, eftersom att Jesse inte är hel.. Men tur att de e en lite ponny iaf :)

Nu är jag hur som helst trött, natti <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0