Bara att göra de bästa av situationen..

Hemma från en lyckad dag enligt mig! Men ligger nu med en hemsk huvudvärk så nu redan blire sängen för jag vill till skolan imorgon med! :) Gjorde engelsak nationella och det gick helt okej tror jag :P hoppas hur som helst på G...
Fick höra att det var svenska prov imorgon så de blev lite snabbt att plugga till de men får se om jag skriver d, annars åker jag dit och tittar på ;)

Åkte på kvällen till Jesses hoppträning och kollade, han såg inte riktigt hundra ut på framridningen men verkade possitiv till ridningen så jag kanske såg fel.. men hur som helst ska veterinären kolla på honom om det är nåt.
Men från och med nu är det jag som kommer ta över och hoppträna honom och de ska bli hur kul som helst!
Kanske stryker från dressyrträningen eftersom att det gör lite ont att sitta ner vilket är ett krav..

Men nu orkar inte mitt huvud något mer så ska avsluta nu, har inte tagit en enda tablett idag och tänkte inte göra de heller så nu gäller det att somna fort!
Puss och godnatt <33

Och min dator vill inte ladda upp foton så jag struntar i de idag...







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0