Nu var det länge sen...

Har verkligen inte haft tid med att blogga (fast jag har gjort lite inlägg som inte kommit upp).

Kan börja med att vi har haft bal och skolavslutning som var lite sega... efterfesten var roligare som var hemma hos en kompis! Måste bara säga att jag har världens bästa föräldrar som hämtar mig mitt i natten... hihi taack (a).

Sen en liten sak är att jag har lite drygt 2 veckor kvar på min behandling vilket känns väldigt lättande :) tycker att mina sjuksköterskor är underbara! dom tar verkligen hand om mig när jag är där!

Och som jag skrev i ett tidigare inlägg var att jag funderade på vilket av alternativen jag skulle ta.. men kan säga att jag har fått en till ponny!!! :D
Han heter Agassi och är en d-ponny som är 7år (3år i huvudet) han har verkligen inte gjort nåt, idag hopptränade han för första gången.. och imorgon ska han få skoooor :P

Har inga bilder på honom här men de lär ju komma upp en vacker dag :) <33


haha slumpa en bild... snygg -.-

Kommentarer
Amanda

Hej

förlåt om du tycker det är jobbigt att svara, men vad för sjukdom är det du har? Har läst igenom hela ditt arkiv, du är så stark!



Du kan väl svara i ett inlägg?

2011-06-20 20:31:28
Favorit Faster!

Jag är såå glad för din skull att det snart är slut med behandlingen!! Du är min hjälte!!

2011-06-21 21:11:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0