Bästa vän har fyllt 17!! :D grattis älskling! <3

Har kommit fram till att jag inte kommer blogga så mycket i sommar, sitter aldrig vid datorn längre ..
Men kan säga att jag mår bra, och bara 6 gånger på behandling känns helt underbart!

Med nya hästen rullar de på, har hoppat nu och det känns bra men mycket arbete kvar. Väntar på Assis pass så vi kan komma igång med tävlandet också, ska dävla L:D som var 4 år sen senast och de ska bli annorlunda :P
Jesse markerar fortfarande -.- hoppas kunna rida efter att jag kommer hem från Falsterbo iaf.

Juste nästa vecka åker Johanna, Johanna, Julia och jag till Falsterbo som ska bli galet kul!! :D


SHiiiiiiiit glömde att jag skulle jobba idag så måste åka nu... !!!!!!!!!!

Till Amanda som ville veta vad jag var för sjuk:

Jag fick en hjärntumör som heter emendymom som är en elakartad så jag har gått på behandling i 7 veckor snart (varje dag).
Operationen tog över 7 timmar men min com back kommer ta ca ett år säger läkarna... så saker och ting går seeeegt! inget tävlande mm.
Tack så mycket blir jätte glad att höra. Jag kämpar på allt jag kan att hålla humöret uppe och glada kommentarer gör saker och ting lite lättare :)





Kommentarer
Micha

För det första så vill jag säga att din design är skitsnygg!



Sen så undrar jag bara en sak om din hjärntumör du berättade om. Hur upptäckte ni att du var sjuk?



Massa kramar, du är så galet stark!

2011-06-27 02:02:13
Johanna W

JAAA TAGGA FALSTERBO grymma du !! vi hörs imorgon gullet. PUSSSSS

2011-07-02 20:00:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0