Trött!

Nu har jag kommit hem från hästar och jobb och ska bara andas ut lite sen till nästa jobb :( jobbar imorgon också men sen är jag ledig på måndag :))
Jobbade ihop med en jätte söt tjej idag så det vart lättare när vi var två :)
Jesse gick super dåligt idag för att det blåste så Mkt så han stod lite på bakbenen och var jätte knäpp..
Agassi fick vila för han har gått hårt hela veckan :)

Funderar på om man ska börja se julkalendern :p barnen på jobbet pratar om den hela tiden och jag fattar ingenting :/
Eller om jag ska bli beroende av OTH ist?? :) svåååårt.

En bild på vad jag och Emil byggde på jobbet :) ganska chill annars ju :p <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0