Vilken dag!

Idag har varit en as bra dag! först chillat sen sjukhuset.. fick reda på att ryggmärgs provet såg bra ut och sen tog jag några extra prover, fick även reda på att strålningen kommer ta över 7 veckor så blir inte klar före i mitten av  juli :( så inget Åland för mig.. men däremot kommer jag eventuellt få bidrag med en resa eftersom att komma igen efter en sådan svår och jobbig sjukdom jag har haft.
Juste ni får fråga hur mycket som helst om ni har frågor om sjukdomen svarar på alla frågor!

Efter sjukhuset åt vi middag och sedan vidare till stallet, jag red eftersom att vi inte kommer kunna vara i stallet på måndag då vi har en valp hemma ;) gick as bra!! Galopperade och "hoppa" bom för att kolla min avstånds bedömning :)
Men Jesse var lite dum och larvade sig jätte mycket! efter mig så red Saga lite men hon blev lite rädd för honom då han hade blivit jätte pigg..

kommer bli jätte roligt nu att börja rida mer och sen ska jag börja prova springa lite och samt hoppa på marken för att få in lite styrka i kroppen (känner mig jätte svag).

På bilden har jag mina solglasögon för att jag inte ska se dubbelt :P
Nu film mys med mamma sen natti!

Min kärlek! <3

Kommentarer
Sara

Åhnej vad tråkigt vickan! :( Vi får se till att de blir en londonresa eller något i höst ist!

2011-04-28 15:40:05
Chasmin

Ja haha, folk ville inte sluta klämma på dem och kallade dem silikonkinderna.



Okej, vad för strålning ska du få? och vart strålar dem på dig?

Nej jag kände absolut ingenting under strålningen och inte heller när jag gick därifrån. Det hela går så snabbt och är över på några sekunder :) Däremot så blev jag jättetrött efter några veckor, typ hela tiden och så föll håret där jag fick strålning av. Det växer ju tillbaka fast inte lika tjockt som resten av håret tyvärr.



Har du fått skruvar i skallen eller gör dem på något annat sätt?

2011-04-30 13:06:21
URL: http://chasminmk.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0