Dålig uppdatering, vet... Grattis Farmor! :D

Haaaallå :)
Är hemma från sjukhuset men tar det lite lugnare nu än vanligt, vi har bestämt att jag får välja att göra en sak förmiddag och en sak eftermiddag... så på förmiddagen kom Julia så vi lagade mat, en maträtt som jag hittade på Kenzas blogg och som ni kanske vet ÄLSKAR jag och Julia kräftor, så det blev kräftstjärtspasta ;).
Sen chilla vi galet framför tvn (min eftermiddags vila ;)). och min underbara farmor fyller ju år så vi fira henne med att äta på thi house. GRATTIS IGEN! <33

Ligger i sängen nu och smsar med Julia och hon kommer hit halv 9 imorgon och sen blire sjukhuset, vet inte riktigt vad jag ska göra där men de kommer jag berätta sen.
Allt är mycket bättre idag med huvudet men behöver ibland ta smärtstillande iaf.. hoppas de går över snabbt.
Har kommit överens med mamma att inte hoppa upp på hästryggen igen på 2 veckor (hur ska jag klara mig?) för vart lite rädd att nåt större hade hänt med huvudet tidigare och fick mig lite att inse att vara mer försiktig med skallen. Men den andra maj räknar jag med att vara uppe :D .

"Felet" igår var att jag hade lite mkt hjärnvätska i huvudet som ska ner i ryggen, som gjorde att det kändes som värsta trycket mot huvudet när jag rörde mig och att de va lite svullet. Detta trodde dom var biverkningarna för att jag gjorde ryggmärgsprovet i torsdags.


Dagens lunch i de härliga vädret!

Nu ska det sovas, Goooodnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0