Tillbaka! :)

Idag hade jag inga planer alls för jag ville må bättre idag och det gjorde jag faktiskt! as skönt. Men vid halv 5 kom min gudfar och gudmor hit och firade mig i efterskott med lite fika och det var jätte trevligt! Fick ett jätte gulligt påskägg också!

Min lilla syster tog hand om ponnyn idag, hade tänkt att fota lite men min mamma fick ta på sig de jobbet :) Saga tyckte de va jätte roligt att rida så nu hoppas jag att hon vill satsa lite mer på ridningen så slipper vi sälja Plinzen! såg ju inte hur de såg ut idag men på bilderna ser de fint ut, lägger ut och visar.

På dagen ringer Hanna och gör min dag! Efter att inte gjort nåt på en hel dag så blir jag något rastlös och MÅSTE hitta på något och då hade hon tjejmiddag med mycket skönt folk! Med pizza också, MUMS!
Kvällen slutade bra och har tagit de lugnt hela dagen så förhoppningsvis blir det städdag i stallet och filmmys med mina favorit tjejer! Har längtat jätte mycket efter dom!

Måste bara säga grattis till Julia (eventingbyjulia.blogg.se) Och Matilda (matildanavren.blogg.se) som red i Mantorp i helgen. Julia kom delad 8 med sig själv på Zhoraya och Andy och de va placering!
Och Matilda som gjorde debut med Ella i terräng som gjorde fantastisk dressyr (54 straff) fick ett dumt nedslag i hoppningen och va nolla i terrängen! Med de kom hon 7 som var första utanför placering...

Kom på att jag ska lägga in lite nyare bilder på valparna nu när dom är 7 veckor, och lilla Celine kommer på Söndag!

Pösss!!



Kommentarer
Sara

Saknar dig enormt! Hoppas de blir imorgon vore så mysigt (:<33

2011-04-25 00:37:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0