Städdag i stallet ..

Hemma från en heldag i stallet hem och vila innan jag möter tjejerna hos Emma :D
haha inte för att jag gjorde nåt i stallet utan jag satt på en stol i solen och tittade på :P brände mig ganska mycket..
Fika och åt tsm med alla i stallet så de va mys!
Och imorgon blire skola :D första lektionen på 5-6 veckor? ... vet inte riktigt hur länge det är.
egentligen skulle Hanna sovit här men nu är de så att jag kan inte garantera att jag mår bra när jag vaknar...

Nej men nu måste jag skynda mig med att göra mig iordning, ska vara där om en timme och har inte ätit eller plattat håret :P
Hörs senare ikväll :) bjuder så länge på bilder från dagen i stallet :)
Puss å hej <3


Kommentarer
Anonym

rooooooomPa, den e min

2011-04-26 21:35:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0