Sjuk -.-

Heeeej!
Började dagen med att jag mådde as konstigt, trodde det var ryggmärgsprovet så tänkte inte mer på de..
Kollade på valpen idag och vi vart sålda på alla 4 valparna, men vi hade bestämt oss för en tik så det blev Penny iallafall (vi ska döpa om henne så kom gärna med förslag ;)). Har tagit massa bilder, det var en hanhund som somnade i min hand så jag vart lite extra förtjust i honom (a). Vi ska dit nästa helg och lämna lite saker för att dom ska lukta lite mamma för henne :) och sen den 1maj hade vi tänkt att ta hem henne!
Matilda tävlar Jesse den dagen på haningebygden och valparna finns i Haninge så när vi åker hem så plockar vi upp henne, så ponnybus får följa med och hämta valp :D

När jag kom hem la jag mig i soffan för min huvudvärk hade inte gått över och behövde vila innan jag skulle till Hanna på middag med hennes familj och Julia.
Vi hade jätte mysigt där men kunde inte få i mig så mycket, vilket är jätte konstigt för att vara mig ;)

När jag kom hem från Hanna dog jag igen i soffan och det visade sig att jag hade feber.. KUL! så nu ska jag bli frisk så jag kan rida ponnyälsklingen imorgon som var veckans höjdpunkt..

(vet inte om det är "farligt" med feber efter en hjärnoperation, då min granne på sjukhuset fick komma tillbaka för hon hade fått en inflamation så hon fick antibiotika, men vi får se när febern hade tänkt lägga sig. Känner inte att jag riktigt orkar de här också. Vill INTE tillbaka till sjukan).

Bilder på valparna från idag




Hur charmiga är dom inte?

Puss och godnatt <3




Kommentarer
Saraa

Naaaaw vilka sötnosar! Blir ju värsta kär vickan! tror jag ska ta och kidnappa er när ni får den ;)<3

2011-04-17 11:58:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0