Nu ska det bloggas! 11/4

Hoppas min balans blir bättre snabbt så plinzen och jag kommer ut på tävlingar snart!
Älsklingen<33 Saknar!

Nu har mina kompisar övertalat mig om att börja blogga.
Tänkte skriva om vad jag gör på dagarna när jag inte går i skolan.

Kan börja med att idag så ringde mamma på en hundvalp, vi skulle höra av oss igen klockan halv 6, ska nog åka och hälsa på den imorgon så då kommer bilder upp på då på den. Penny heter hon, kommer nog få hem henne i slutet av april eller i början på maj.
Vi hade egentligen tänkt att vänta med hund till nästa år men eftersom att jag kommer vara hemma så mycket nu pga av min sjukdom så får jag lite sällskap + att jag ska träna på att gå så ja varför inte? :)
Ikväll klockan 7 så ska jag rönka huvudet igen och se till att dom fått bort allt vilket dom sa till 95% att dom trodde. Men den dumma rönken tar 1timme och det gör lite ont att ligga på bakhuvudet så får se hur det går..
Väntar nu på att Hanna ska komma förbi en stund så man får snacka av sig lite.
Får se om jag orkar blogga senare när jag kommer hem från ks.

Puss och kram<3


Kommentarer
Sara (samuelsson ;))

Hahah bruden du är grym! Ser fram emot massa inlägg nu! ;)<3

2011-04-11 15:09:34
Johanna W

Jaa sweetie :D vi tar o blir bloggkompisar då kanske:P vi höres ikväll på tel.. Massa kärlek!

2011-04-11 15:48:48
Matilda

du äger! och din powni är glad och mår bra! sprutade i hans näsa idag också :) <3

2011-04-11 20:57:57
URL: http://matildanavren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0