låång dag!

Tjaa!
Idag har jag gjort en himlans massa saker.. först gick jag och mamma till hennes jobb och lämna papper om att hon ska vara hemma med mig ett tag till, och såklart träffa man människor som man stanna och snacka med så vi va där i över en timme :)
Efter de åkte vi till stan och åt på resturang Cypern som är även våran skolmat ;) LYYX MAT (för att vara skollunch) där mötte mamma och jag Iris,Bravo,Tracy och Hanna V, jätte kul att se dom för de va 1 månad sen sist..
Sen möte med skolan om min skolgång, vet inte om jag kommer gå en extra termin efter gymnasiet eller om jag hinner läsa ikapp på egen hand, vi får se med tiden.. Men kommer komma på sv o eng lektionerna efter påsk (åker in till skolan max 2 ggr i veckan).
Sen dog jag en stund på soffan och sen blev det bråttom, som tur va ringde Julia och väckte mig för vi skulle shoppa lite snabbt på stinsen för det är en underbar krabbat som fyller 17!! ;D Grattis sötis Hanna!
Men som vanligt blir de lite till en själv också.
JUSTE mina nya tretorn kom idag! lite för stora men men jag hoppas dom lägger sig lite i skaftet..
Imorgon blire kolla valpen!
PUSS <3


Solglasögon & ansiktsmask från H&M

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0