Jahapp, vad ska jag skriva här..?

Väntar på att min lillla syster ska lämna toan åt mig så att jag kan göra iordning mig för sängen. kommer bli en lång dag imorgon.
Ska upp klockan nio och sen kolla på Jesse och Matilda som hopptränar kommer kanske bilder efter de..
Men på eftermiddagen ska vi hälsa på valpen (céline) så då kommer bilder! Köpte massa leksaker till den idag och en hundkorg som är super söt.
Fick två läkarbesök till nästa vecka som ligger på onsdagen och torsdagen vilket betyder ingen skola på torsdag :(.
Juste skrev fel i förra inlägget att det va 4 veckor sen operationen inte månader...
Har även idag varit borta från skolan i 5 veckor och kommer vara borta ett tag till eftersom att läkarbesöken går i första hand -.- .

Var hos min underbara ponny och hälsade på och han är så himla fin på sommaren med sin mörka päls, underbart väder också! Min balans är så mycket bättre nu, tränar ganska mycket balans så jag fortare kan komma igen sen när jag ska rida.. Men dagens övning var att gå i klackskor, och de gick AS BRA så nu ska jag komma på fler saker att träna på :) Fast det är lov så känns fredagar ganska bra och vet ni imorgon är det FREDAG ;).

Men nu väntar badrummet på mig och sen sängen! Goooodnatt <3


ponnybus koncentrerad på sitt ;) vill att det ska bli andra maj nuuu!!


Kommentarer
erica

ååååå jesse är då himla söt eran valp också jag har sakt till mamma att vi ska ha en pudel

2011-05-01 12:04:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0