Iväg till stallet nu!

Nu ska jag och Saga rida och jag ska prova hoppa :D Har varit på sjukhuset och i skolan eller vi va i stadion så de va jätte kul! För första gången känns det verkligen nu som att jag har ledigt för nu behöver jag inte åka till sjukhuset före den 16 maj ;D
Nu kan jag börja tänka liiite mer på skolan och komma oftare och det känns jätte bra!
Hur som helst så röntgades jag och de gick bra masken va lite läskig (tog kort på den så ni får se den lääskiga saken). Kontrasten gick bättre än väntat fick 5 sprutor (ca: 1dl).
Det är obeskrivligt skönt att de mesta är klart inför strålningen nu! :D

Men nu måste jag skynda mig till stallet måste ju hinna fixa mig innan middagen lite också :)

(masken har jätte tjocka kinder men det är pga att jag verkligen har jätte stora kinder nu när jag har kortison i kroppen)

                                                               

Kommentarer
chasmin

Åh jag minns när jag gjorde min mask, den såg precis likadan ut med stora kinder :)

Hoppas allt går bra!

Vart ska du strålas?

2011-04-29 14:33:23
URL: http://chasminmk.blogg.se/
Jessica

Hej Vickan!

Tack för att du delar med dig av dina dagar genom bloggen.

Hoppas att mamma har hälsat till dig från mig och Niclas:-).

Kram från Jessica

2011-04-29 22:55:49
Julia

vickan min hethetingbabe, jag tycker att du skriver lite för lite om din bästa kompis i din blogg, tycker inte du det? Jag skulle vilja se meer av henne, grymt cool tjej asså! XP<3333333333

2011-04-29 23:04:58
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0