Helt slut nu..

Igår var det hur mysigt som helst hemma hos emma (L) vi satt och svulla lite eller ganska mkt :P kom hem och satt som ett litet barn dagen innan julafton, skulle ju till skolan ;)
Själv tycker jag att jag har fått upp balansen bra men det var faktiskt svårt i skolan, var tvungen att hålla i hanna för det mesta just när vi var inne men ute gick allt bra..
Mötte massor av människor man saknat! Var tvungen att komma till skolan nästan så att alla fick se att jag levde.
Sen skulle ju klas såklart skriva på tavlan och jag såg inte ett skit, hur ska detta gå med dubbelseendet börjar tröttna rejält nu! Aja inget att göra med de nu på 5 månader sen får vi se om de blir operation på de...
Har fått tider för min strålbehandling den 16 maj klockan 8?! ska höra om jag inte kan få börja nu ist så jag blir klar med de nån gång (6 veckor strålning).
Imorgon ska jag till KS igen och göra några blodprover mm. och sen på torsdag ska jag fixa masken jag ska ha under strålningen, lite nervös om hur jag ska göra med de osv.
Kommer se fram emot eftermiddagen/kvällen lite mer för då ska jag hjälpa Saga med Jesse (rider ju fortfarande inte).

Måste säga att jag saknade min söta Johanna i skolan idag (hon var i NY) har inte träffat henne på ett tag nu, men hoppas jag får se henne på Måndag i skolan!
Träffade inte bästavän idag heller :( Kanske ses imorgon?
Sovdax nu.. PUSS


Schnyggaste vännen!! <33 (i frankrike)


(Frankrike)



Kommentarer
Julia

Asså kuuuuuuuuuuuul att du tar en fräsch bild mmm verkligen KUL!!! XP äsch, ja bara skojaaa det finns ju faktiskt värre bilder ;))))<33333333333

2011-04-29 23:03:18
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0