Hade iaf en bra start på dagen ;)

Idag kom en underbar person till mig klockan 8 :D vi kollade på film sen åt vi vofflor till frukost som snälla mamma hade gjort till oss (bra start på dagen helt enkelt).
Sen klockan 11 så åkte vi hem till kusinerna för jag skulle smaka på Eva-Lenas kaffe med skummjölk i. (har svårt för kaffe btw). Men jag fick i mig en hel kopp!
Väntade in pappa för vi skulle in till KS, där pratade vi om hur min behandling kommer fungera mm.
sen logopeden som skulle titta på min tunga som är helt sne efter operationen, var fyra månader sen idag jag gjorde den ;).
Tror att slangarna i halsen som jag hade förstörde stämbanden, gjort så jag sluddrar och känns konstig på höger sidan.
Fick hur som helst en ny tid nästa vecka då de är blodprover igen, tur att de inte blev de idag för jag är helt blå och sönder stucken, så de kanske hinner läka liiite till då.

När vi kom hem från sjukhuset åkte jag och mamma till våran gamla hästtransport för att ta bilder på den så att vi kan sälja den. Blev ganska bra bilder (tog med iphonen) :).

Imorgon blir det stallet för att hälsa på skrutt, har inte varit där på flera veckor känns det som men tror jag överdriver, men på riktigt minst 1 vecka! och sen blir de köpa lite saker till valpen eftersom att vi ska dit i helgen och sist men inte minst mormor, har inte träffat henne sen min födelsedag :( köpte en sommar klänning hon ska få äran till att få sy upp ;).
Skriver mer imorgon :).
                         
Just det Hanna, kollade filmen med Channing Tatum heter och de va typ "A guide to recognizing your saints"

                                   
                                      De här är mina tjejer och jag saknar dom jätte mycket ! :*


Haha hittade dessa puddingar! ;) <3


 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0