Godnatt! :*

Halloj!
Har precis kommit ut ur duschen och var bara tvungen att lägga ut bilder på mig och världens bästa Julia! Vi hade as snygga ansiktsmasker! och fyyy, de va nyss en spindel i MIN SÄNG! Inte nice, hämtade mamma som sov och hon trodde inte riktigt på mig...Visst jag har dålig syn nu (dubbel) men loovar att det var en spindel.
Imorgon ska jag upp klockan 9 för först ska vi till mammas jobb och lämna några papper och sen ska vi till skolan :D har faktiskt längtat lite dit för alla kompisar, men såklart är alla lediga imorgon men ändå skönt att komma dit.. haha tönt jag är men de va faktiskt över en månad sen jag var i skolan och känner att jag halkar efter mer och mer..

Men nu ska jag sova, natti <3



Kommentarer
Julia

asssssssssså vilka snygga brudar!!!!!!

2011-04-15 23:44:52
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0