God morgon.. Typ Har vaknat ur narkosen nu...

img_7918 (MMS)

God morgon.. Typ Har vaknat ur narkosen nu och de känns bra, när jag vakna va det en lättnad för jag tyckte de va jobbigt förra gången.. Nu är de jobbigaste gjort men har 6 veckor kvar men men får ta det som de kommer :)  Blev en söt bild på mig och Hanna för jag har inte så mycket bilder på telefonen :p  Orkade inte blogga igår kväll för jag fick en sån himla huvudvärk.. Men nu ska vi åka och äta på Max sen ikväll får vi besök av familjen Johansson :)  Men får se om jag uppdaterar sen <33


Kommentarer
Favorit Faster!

Skönt att det är över och att det gick bra!!

2011-04-14 15:52:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0