....

Orkade inte blogga igår, eftersom att inget speciellt hände och var inte på så bra humör, var på sjukhuset och gjorde strålningsmasken som jag ska ha och den var lite obehaglig att göra eftersom at man sitter fast med huvudet så att du inte kan röra dig ens med 1mm och du kan inte titta eller andas med munnen... Men jag klarade det ganska bra måste jag få säga, behövde inte göra om en enda gång :)

Sen åkte jag och mamma och shoppa lite på stinsen och sen kom Hanna. Vi kollade på film, Pearl Harbor som var jätte bra och jätte sorglig. (Snygga grabbar i också ;))

På kvällen tittade jag och mamma på nåt också kommer inte ihåg vad.. men sen vart det lite jobbigt för jag är så himla trött på att tänka possetivt med mitt dubbelseende och allt jag inte kan göra och inte kommer att kunna göra. (Får tex. inte ta körkort med dubbelseende och de har man ju inte sett fram emot -.-

Nu alldeles strax ska jag in till sjukhuset igen och göra röntgen vilket innebär att jag måste ha kontrast, vet inte hur dom ska lyckas med det då jag är helt sönderstucken.. Hoppas hoppas att jag slipper det gör så himlans ont!
Om vi blir klara i tid på sjukhuset tänkte jag åka til Stockholm stadio pga att våran skola fiixar gymnasiaden så kanske lite skola idag :)
Carro sa att hon inte kunde ta Jesse idag så de ska jag göra och då hade jag tänkt att prova hoppa lite små hinder.
Och efter stallet är de bara att skynda sig hem för då ska jag på tjejmiddag med underbara tjejor!
Blir nog lite bilder på det senare ;)

Pussar! <3



(kolla Eva-lena, de här är eran valp!)


(sista valpen som är kvar!)


Kommentarer
lilla syrran

haha nu är det bara 2 dagar kvar till Celine är vår (nu får vi ta och tjata på Eva-lena så dom köper Baily) det vore roligt att gå ut tillsammans på kurser och så, vi får tjata mer!!! <3<3<3<3 =)=)=)=)

2011-04-29 21:41:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0