Är hemma hos världens bästa som kommit hem...

img_8156 (MMS)

Är hemma hos världens bästa som kommit hem från skästa :D har längtat jätte mkt!! Har ätit kräftor till mellis med henne! Sköna vi är :) Åkte till Maria vid ett och kollade på hennes 3 söta kattungar som är 3 veckor! Nästan att man vill ta hem en katt också..  Aja hur som helst, idag var det exakt 3 veckor sen operationen och jag har fortfarande dubbelseende som är jätte irriterande!! Hoppas verkligen på att den ska försvinna för annars blir det en till operation om 6månader... Imorgon ska jag till sjukhuset och göra ryggmärgsprov för att kolla så inga celler har spridit sig ner till ryggen, är jätte jätte nervös men ska sövas under tiden. Så imorgon ska vi åka vid kvart över 7 -.- plus att jag inte får äta något efter tolv idag pga narkosen.. Uscha buscha! Fler bilder kommer upp ikväll på kattungarna. Nu funderar jag på om jag orkar gå ner till stallet och fota älsklingen eller om jag vill ligga kvar i soffan :p men skriver mer ikväll  Puss & kram!


Kommentarer
lilla syrran

as söööööööööt kattunge vi var hemma hos ellerhur hehe!!!!!

2011-04-20 08:38:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0